chris_profile

Добро пожаловать на Beauty Advisor! 

Свої: три українських бренда, що рухають локальний б’юті ринок вперед

Свої: три українських бренда, що рухають локальний б’юті ринок вперед

За 31 рік незалежності косметичний ринок в Україні змінився докорінно: від відсутності локальних брендів до десятків маленьких та великих виробників. Український б’юті-ландшафт дуже різноманітний: це і кустарні виробництва, і інді-лабораторії, і науково-виробничі об'єднання з великим виробництвом; космецевтика, “натуральна” косметика, функціональні активи типу Ordinary; догляд для обличчя та волосся, парфумерія та естетські бренди, що поєднують красиве з корисним. Попри всі обставини та складнощі під час війни українські бренди продовжують існувати, працювати та розвиватися. Саме їм присвячено сьогоднішній огляд, до якого потрапила косметика, інді-парфумерія та lifestyle-засоби трьох українських марок: Triptych, Zerno Bio та SKLVA - це мій особистий, дуже суб'єктивний вибір. Розповідаю, чому кожний з перелічених брендів, достойний вашої уваги, а їхні засновники говорять про те, як вони переживають війну та що планують робити після перемоги. 

Triptych

НА ФОТО: ЗАСНОВНИЦЯ TRIPTYCH АНЯ ГОНЧАРОВА ТА ПРОДУКТИ БРЕНДУ - ПАРФУМОВАНА ВОДА NENUPHAR І ЛОСЬЙОН ДЛЯ ТІЛА WORMWOOD (ПОЛИН). TRIPTYCHESSENCE.COM

Triptych “вистрелив” минулого року: перший їхній продукт - парфумована вода Nenuphar, натхненна жовтою лілією, квіткою українських річок та озер,в алюмінієвому у флаконі, зменшена копія якого перетворилася на найтрендовішу прикрасу серед українських дівчат-інфлюенсерок. Пахне дивно, не комерційно: це вологий, сирий, болотяно-підвальний аромат, серед нот якого заявлені бергамот і гіацинт,водяна лілія та водяний горіх, латаття та жасмин, тютюн та сира земля. Краще один раз спробувати, що зараз доволі зручно зробити - не так давно бренд випустив парфум у найменшому обємі 2,5 мл

Тему локальних рослин Triptych продовжили в лінійці засобів для тіла, випустивши гель для душу та зволожувальні лосьйони з ароматами гіркого полину, чорнобривців та маку - вони вийшли дуже вдалими. Успіх Triptych - це про те, що все зійшлося: натхнення українськими локальними рослинами,  парфумерні композиції з власним характером від українського парфюмера Євгена Лазарчука, естетське та екологічне пакування (багато продуктів можна “поповнити”, придбавши рефіл), поєднання класичного б’юті продукту з ювелірним мистецтвом. Із задоволенням замінила Aesop на Triptych на власній поличці в ванній кімнаті. 

Засновниця Triptych Аня Гончарова про вплив війни на роботу, найбільші складнощі у роботі в цей час та плани на майбутнє:

“Коли відчуваєш зворотній зв'язок від людей - це дуже мотивує працювати з максимумом ефективності. Найважчим для мене був перший етап реакції на війну, коли падають руки і хочется все закрити. Але дякуючи моєму чоловіку та директору бренду Насті, цієї думки вже немає. Зараз, звичайно, є стреси, емоційні качелі, але думка, що Triptych має жити та рости, вже вкоренилася глибоко в голові і це стимулює йти далі. 

Зараз ми плануємо запуск другого парфуму та випуск колекції для дому. А також активно працюємо над розвитком Triptych на нових ринках. 

Плани на перемогу такі: святкуватимемо великим сейлом!”

Zerno Bio

НА ФОТО: СПІВЗАСНОВНИК ZERNO BIO ТАРАС ЛУЖЕЦЬКИЙ ТА ЗАСОБИ БРЕНДУ - ТОНЕР З ПРЕБІОТИКАМИ І НОВИНКА - СИРОВАТКА З ВІТАМІНОМ С В ЛІПОСОМАХ. ZERNO.BIO

Біотех-лаборатію та однойменний бренд Zerno Bio заснували у 2020-му році - у розпалі пандемії ковід. У засновника Тараса Лужецького - освіта й досвід в сфері метаболічної інженерії мікроорганізмів. Zerno Bio втілюють ідею створення базового функціонального догляду за шкірою на основі компонентів з дією, що доведена науково: зараз це засіб для вмивання, пребіотичний тонер, сироватка з ліпосомальним вітаміном С, зволожувальний крем з астаксантином та церамідами, сонцезахисний крем. 

Сильний бік компанії - використання власних досліджень для розробки косметики та тестування продуктів у незалежній лабораторії. Це дає більше впевненості в якості та безпеці косметики.

Співзасновник Zerno Bio Тарас Лужецький про зміну фокусу у роботі бренда, впровадження міжнародної системи контролю якості та випуск продуктів для ЗСУ:

“Після повномасштабного російського вторгнення Zerno Bio призупинило діяльність, як, мабуть, більшість українських компаній. Ми спрямували всі свої сили на допомогу – розміщували вимушено переселених осіб, шукали амуніцію для ТРО, відправляли харчі в прифронтові райони. Через декілька тижнів вирішили продовжити нашу профільну діяльність. Однак ми частково змінили фокус. Тепер працюємо ще й над продуктами, важливими в сучасних реаліях.

Війна стала для мене шаленим поштовхом для розвитку. Я усвідомив, що державі необхідні особливі старання кожного з нас. І що іншого шансу для реалізації може не бути. Прийшло розуміння, що команда Zerno Bio може бути корисною своїми професійними навичками, але щоб збільшити ефективність, потрібно кооперуватися. Тому ми об’єдналися з науковим парком Львівської політехніки та розпочали новий дослідницький проєкт. Наші зусилля спрямовані на пошук нових пробіотичних культур мікроорганізмів, які можуть бути використані для отримання антибактеріальних та загоювальних засобів.

Команда Zerno Bio продовжила втілювати плани, які ми будували ще до війни - ми  випускаємо доглядові засоби за обличчям під власним брендом та працюємо над виробництвом за контрактом (у Zerno Bio можна замовити розробку продуктів під вашим власним брендом - ред.). Зараз важливо продовжувати роботу, дбаючи про економіку і наших постійних клієнтів. Крім цього ми розробляємо гігієнічну лінійку косметики для ЗСУ. Перший продукт - пудра від спітнілості ніг. Засіб вже пройшов тестування та отримав перші схвальні відгуки. 

Також з початком війни ми почали впроваджувати міжнародну систему забезпечення контролю якості GMP  на нашому виробництві, щоб відповідати європейським стандартам. Одним з важливих рішень в цих змінах стало переведення контролю якості продукції на аутсорс незалежної лабораторії.

Після перемоги в наших планах розширення та вихід на європейський ринок. Думаю, з перемогою прийде розуміння, що все було зроблено не дарма”.

SKLVA

НА ФОТО: ЗАСНОВНИЦЯ SKLVA АНЯ СОКОЛОВА ТА МАКЕТ ФЛАКОНУ МАЙБУТНЬОГО АРОМАТУ SKLVA FREEDOM, ПРИСВЯЧЕНОГО УКРАЇНІ. SKLVA.COM

“Мої аромати - справжні та чесні. Я все роблю відверто та від душі. Поважаю своїх клієнтів та чесна з ними. Свою місію бачу у популяризації хорошої якісної парфумерії та мрію, щоб люди не рівнялися на образи, яки нав’язує реклама, а обирали те, що справді подобається” - це цитата з першого інтерв'ю Ані Соколової для Beauty Advisor. З того часу бренд виріс з трьох ароматів до шести, мої улюблені - Cassis Chypre (чорна смородина та ялівець) та Suede Hyacinth (пахне як весна - нарцисами, бузком, гіацинтом та талим снігом). Далі буде.

Аня Соколова про потребу українців у відчутті прекрасного та силу жити далі, яку дає “свій” парфюм:

“Найскладнішим в перші дні широкомасштабної війни для мене стало рішення продовжувати працювати, незважаючи ні на що. Навіть коли вся команда роз'їхалася (була рада, що вони в безпеці!), і я залишилася одна. Я думала: “Кому взагалі потрібні парфуми в цей час?”, але виявилося, що все не так. 

Оговтавшись від перших днів жаху й біганини, коли я майже постійно жила в бомбосховищі, я зробила ставку на життя. Подумала, що буду продовжувати робити те, що маю, це буде моєю боротьбою. І, якщо виживу, можливо, випущу новий аромат SKLVA [freedom], над яким почала працювати.

На щастя, життя продовжується. Мій майбутній парфум SKLVA [freedom] підтримали: клієнти робили передзамовлення, репостили, розповідали, купували аромати бренду навіть у найжорсткіший період у березні, як тільки почала працювати Нова Пошта. Завдяки цьому я минула кризу і побачила, що українці гуртом стали фронтом опору і не забули про підтримку локального малого бізнесу. 

Мене захоплює, що під час повномасштабної війни у людей не зникла потреба в красі і відпочинку. Краса, втілена в ароматах, розраджує душу, дає можливість бути собою, відчути себе такими, якими ми були до початку всього цього жаху, який з нами відбувається. Ба більше, ця розрада дуже важлива аби мати сили жити і боротися.

Зараз я повністю сконцентрована на завершенні розробки парфуму, що став маніфестом свободи і незламності українського духу - SKLVA [freedom]. Я почала створювати його бомбосховищі на п’ятий день війни. Вже тоді я почала мріяти про перемогу і вирішила, не зважаючи на обставини, боротися, продовжувати робити те, що і роблю завжди - парфуми. Це буде аромат про пшеничне поле, чисте блакитне небо і наш родючий чорнозем. 

Паралельно я займаюсь операційними задачами, контролем фінансів, пошуком і комунікаціями з партнерами, власними продажами і комунікаціями з клієнтами”.

Ревью: коллекция ухода за кожей головы и волосами Curly Shyll

Ревью: коллекция ухода за кожей головы и волосами Curly Shyll

Большой тест солнцезащитных кремов для лица - 2022

Большой тест солнцезащитных кремов для лица - 2022